Komunikační strategie
Tvorba komunikační strategie
Komunikační strategie zahrnuje v sobě marketingovou komunikaci s obchodními partnery, širokou veřejností i komunikaci uvnitř firmy, dále pak strategické plánování a hodnocení účinnosti kampaní. Odborníci naší firmy Vám vytvoří plán komunikační strategie na míru – od výzkumu trhu, přes marketingové komunikace (reklama, osobní prodej, podpora prodeje, přímý marketing, práce s veřejností a sponzoring) až po kontrolu.
Nastavíme Vám správné cíle komunikační strategie, určíme cílovou skupinu a nejúčinnější motivační prvek tak, abyste dosáhli co největšího úspěchu.
Souběžně s komunikační strategií je vyvářena i mediální strategie, v níž se zaměřujeme na potřeby a priority klienta.
Nabídneme Vám v uceleném“ akčním balíčku“ :
- tvorbu komunikační strategie a konkrétních plánů
- tvorbu mediální strategie a konkrétních plánů
- vytvoření a optimalizace způsobu komunikace s jednotlivými skupinami
(média, vláda, občané, zaměstnanci) - návrh způsobu zvýšení synergických efektů
- nákup inzerce a prostoru v médiích
- pořádání eventů – tiskové konference, setkání s klíčovými partnery
společenské akce k nejrůznějším příležitostem, setkání s novináři - návrh prezentačních materiálů včetně jejich realizace
„Nejdůležitější ze všech věd je znalost člověka“ – Thomas Alva Edison