Nespoléháme se na náhodu, nepromarňujeme příležitosti a neignorujeme výzvy.

Nespoléháme se na náhodu, nepromarňujeme příležitosti a neignorujeme výzvy.

Nespoléháme se na náhodu, nepromarňujeme příležitosti a neignorujeme výzvy.

Nespoléháme se na náhodu, nepromarňujeme příležitosti a neignorujeme výzvy.

Nespoléháme se na náhodu, nepromarňujeme příležitosti a neignorujeme výzvy.

Nespoléháme se na náhodu, nepromarňujeme příležitosti a neignorujeme výzvy.

Nespoléháme se na náhodu, nepromarňujeme příležitosti a neignorujeme výzvy.

Nespoléháme se na náhodu, nepromarňujeme příležitosti a neignorujeme výzvy.

 

Direct marketing & call centrum

Direct marketing, jako jedna z nejefektivnějších a nejúčinnějších forem marketingu a jeden z rozhodujících prvků marketingového mixu firem, zůstává i v éře on-line komunikace důležitou součástí vedení dialogu se zákazníkem.

 

Čím víc o svých zákaznících víte, tím lépe pro vás. Klíčem k úspěšnému direct marketingu zůstává přímé a přesné zacílení, ke kterému vám výrazně pomůže nejen efektivní sběr, ale i správa dat o vašich zákaznících.

Poštovní schránky přeplněné reklamními letáky, které si nikdo ani neprohlédne a rovnou putují do odpadkového koše, e-mailové schránky plné reklamních zpráv, které nenávratně mizejí ještě neotevřené v koši, i tak u některých firem stále vypadá zacílení direct marketingu. Místo toho, aby marketéři přemýšleli nad tím, komu vlastně informace nabízejí, spokojí se s iluzí, že čím plošnější direct marketing nasadí, tím lépe.

Opak je pravdou.

Bez ohledu na výši prostředků, které do něj vložíte, bez správného zacílení se vaše snaha a investice mine účinkem.

Naše motto: „Přímá direct marketingová komunikace nikdy nemůže být  ,plošná“.  Ta nejefektivnější řešení v oblasti direct marketingu jsou taková, které dokáží být skutečně personifikovaná a osloví zákazníka relevantní nabídkou v ten správný okamžik.

V přímé komunikaci mají šanci na úspěch jen ti, kteří umějí kreativně využít svá data a správně s nimi zacházet.

A proč si vybrat nás?  –  naše nabídky a slevy jsou tak zákazníkům „ušity na míru“ a nehrozí, že například spotřebitel v seniorském věku dostane slevu na dětské plínky nebo milovník prémiových produktů na výrobky z nejnižší cenové kategorie.  Spotřebitelé podle něj oceňují fakt, že obdrží slevy a výhody na zboží, které je pro ně atraktivní, a nejsou zahlcováni nabídkami, které je neoslovují.   Právě relevantní obsah spolu se správným zacílením je klíčem k úspěchu.

 

„Přímá – direct marketingová komunikace – nikdy nemůže být  ,plošná‘…nikdy“