Nespoléháme se na náhodu, nepromarňujeme příležitosti a neignorujeme výzvy.

Nespoléháme se na náhodu, nepromarňujeme příležitosti a neignorujeme výzvy.

Nespoléháme se na náhodu, nepromarňujeme příležitosti a neignorujeme výzvy.

Nespoléháme se na náhodu, nepromarňujeme příležitosti a neignorujeme výzvy.

Nespoléháme se na náhodu, nepromarňujeme příležitosti a neignorujeme výzvy.

Nespoléháme se na náhodu, nepromarňujeme příležitosti a neignorujeme výzvy.

Nespoléháme se na náhodu, nepromarňujeme příležitosti a neignorujeme výzvy.

Nespoléháme se na náhodu, nepromarňujeme příležitosti a neignorujeme výzvy.

 

Advey inkubátor dobrých nápadů

 

A co to je?

Cesta k rozvoji a hlavně k realizaci Vašich vlastních podnikatelských nápadů, které mají potenciál.

 

Pro koho je určen?

V podstatě pro každého, kdo má zajímavý a smysluplný nápad, pro každého, kdo se chce seberealizovat, postavit na vlastní nohy, převzít za odpovědnost za sebe sama a začít podnikat, ať již jako živnostník nebo malá firma.

Co Vám nabídneme?

  • Rozbor, diskuzi a zhodnocení Vaše záměru (potenciál, náročnost, uplatnitelnost, rizika)
  • Zpracování marketingového a podnikatelského plánu (analýzy, konkurence, finanční a obchodní plán, ..)
  • Identifikaci možných finančních zdrojů
  • Identifikaci dotačních možností a možností podpor plynoucích z fondů EU
  • Identifikaci možností podpory na pracovní místa (ÚP)
  • Zpracování žádosti o dotace
  • Zpracování projektů pro získání  grantů
  • Outsourcing činností, které budete potřebovat a nemáte na ně vlastní kapacitu
  • Podpora v obchodní činnosti
  • Podpora ve výrobní činnosti (zavedení principů štíhlé výroby)
  • Krátkodobý management Vaší nové firmy a nastavení efektivních procesů
  • Nastavení kompletní a zajímavé „corporate identity“.

Nezapomeňte a vězte, že

  • Úspěšné malé podniky jsou založeny zpravidla na překvapivě jednoduché ústřední myšlence → nehledejte složité věci
  • Stavějte především na svém vzdělání, svých znalostech, zkušenostech a dosavadní praxi
  • Dívejte se kolem sebe, na co si vy sami, vaši kolegové, přátelé nebo rodinní příslušníci stěžují, zjistěte, zda si takto stěžuje více lidí – možná, že to je právě vaše příležitost